#3. Chaos kontrolowany, czyli stacje zadaniowe na języku polskim
„Powiedz mi – a zapomnę. Pokaż – a zapamiętam. Pozwól mi zrobić – a zrozumiem.” – Konfucjusz Gdyby ten cytat przetłumaczyć na język szkolnej rzeczywistości, brzmiałby on…
„Powiedz mi – a zapomnę. Pokaż – a zapamiętam. Pozwól mi zrobić – a zrozumiem.” – Konfucjusz Gdyby ten cytat przetłumaczyć na język szkolnej rzeczywistości, brzmiałby on…
Czy „Pan Tadeusz” musi kojarzyć się tylko z mozolnym czytaniem i analizą wers po wersie? Niekoniecznie! Jako nauczyciel języka polskiego wiem, że angażujące metody pracy…
Wprowadzenie elementów kryptografii do nauczania języka polskiego może znacząco zwiększyć zaangażowanie uczniów oraz rozwijać ich kreatywność i umiejętności logicznego myślenia. W tym wpisie, jako nauczyciel…